Welkom!

Welkom!

Leuk om kennis met je te maken! Ik ben Anouk, 19 jaar oud. En eindelijk, na heel veel twijfelen, wikken en wegen heb ik ook mijn eigen plekje op het internet. Ik vind het heerlijk om lekker te koken en te bakken en dat laatste wil ik dan ook graag met je delen. Op deze blog zal ik zoveel mogelijk cupcakes, taarten, cakepops, koekjes en andere baksels met je delen. Heel af ten toe zal je een verdwaald recept vinden van een lekkere maaltijd die ik ontdek in mijn studentenkeukentje. Want naast dat ik ontzettend graag kook en bak studeer ik sinds september 2012 psychobiologie aan de universiteit van Amsterdam. Er is hier in Amsterdam een wereld voor me opengegaan want hier kun je bijna alles om te bakken wel vinden, dat was in Limburg wel anders! Met al die inspiratie kon ik uiteindelijk niet anders dan vol enthousiasme een blog starten.

Ik hoop dat je deze blog uiteindelijk met net zoveel enthousiasme gaat lezen en dat je er inspiratie uit kunt halen!

Heb je nu nog vragen/tips/opmerkingen/ideeën, dan kun je contact met me opnemen via anoukknapen[at]gmail.com

Laat een comment achter!

