Lovely Weekend!

Wat een heerlijk weekend is dit weekend <3!

Eindelijk schijnt de zon weer eens, na al die regen.. Ik zie mijn vriend weer, ik heb lekker gewerkt bij de bakker en ontzettend veel lekkere dingen gekookt en gebakken.

Zaterdagavond waren mijn vriend en ik alleen met eten in eerste instantie en als toetje besloot ik crêpes te maken en toen zat uiteindelijk het hele gezin aan tafel! Ik had nog nooit crêpes gemaakt, maar ze waren erg goed gelukt voor een eerste keer en hier komt nog een uitgebreidere post over.

DSC_0763

Al eerder had ik met mijn moeder afgesproken dat ik op zondag kaneelbroodjes zou maken. Ik had eerder al eerder kaneelbrood gemaakt, daar komt dinsdag een post over online, maar ik wilde graag verschillende recepten uitproberen en dat heb ik vanochtend gedaan. Het was heerlijk!

DSC_0785

En nu, terwijl ik deze post schrijf, test ik een bakmix van de Xenos voor cupcakes en daar zal later ook nog een post over komen op de site!

Ik vind het heerlijk om in het weekend lekkere dingen te maken en gezellig aan de keukentafel te smullen van al het lekkers met de hele familie! Wat hebben jullie allemaal gemaakt dit weekend?

2 thoughts on “Lovely Weekend!

  1. Oei dat zijn wel heerlijke dingen die je hebt gemaakt, omdat ik ziek was heb ik helemaal niets gemaakt.. maar nieuwe week nieuwe kansen al zullen dat er niet veel zijn aangezien ik moet leren voor mijn tentamens!

    <3 liefs

Laat een comment achter!

