Liebster Award!

liebster-award
Vorige week ontving ik van Curly Creative een Liebster Award, ontzettend leuk natuurlijk! :) Een Liebster Award is een soort van tag om medebloggers beter te leren kennen, mede omdat deze blogs nog niet zo heel bekend zijn. En afgelopen week had ik de eer om er ook een te ontvangen :)

Wat moet je doen als je een Liebster award ontvangt?
– De blogger die je genomineerd heeft linken op je site. Dus Mariska, bij deze! http://curlycreative.wordpress.com Dankjewel:)
– 11 random facts vertellen over jezelf
– 11 vragen beantwoorden van de persoon die jou nomineerde
– 11 vragen bedenken voor de bloggers die jij gaat nomineren
– 11 bloggers nomineren

11 Random Facts
1. De allereerste cupcakes die ik maakte waren met een recept uit de Fancy en de topping was enorm vies.
2. Ik moet altijd cupcakevormpjes kopen en heb ondertussen al een hele verzameling, ik geloof niet dat die ooit nog opgaan.
3. Mijn vriend haat het woord ‘cupcakes’ en als ik bij hem ben zeg ik dan ook altijd ‘cakejes’
4. Stiekem vind ik kleffe supermarktcakejes heel erg lekker..
5. Ik ben een enorme stresskip als het op school aankomt.
6. Het liefst zou ik elke maand naar Artis gaan, ik vind het super!
7. Ik wil ook heel graag nog eens naar Londen, ik ben er al twee keer geweest, maar ik blijf het geweldig vinden.
8. Ik spaar servies van Blond Amsterdam, ik kan er niet genoeg van hebben!
9. Het liefst ontbijt, lunch en dineer ik met pannenkoeken of kaiserschmarren..
10. Ik vergeet mijn plantje vaak water te geven
11. Het is enorm moeilijk om 11 random facts over mezelf te verzinnen.

11 Vragen van CurlyCreative
1. Wat was de reden dat jij een blog bent begonnen? Ik vond het leuk om te schrijven en mijn cakejes te fotograferen, dus dan maar een blog.
2. Heb je weleens andere bloggers in het echt ontmoet?
Ja, ik heb Suzanne van Fashionisaparty een keer ontmoet. 
3. Wat is de gekste vraag die jij als comment op je blog hebt gekregen?
Ik heb nog geen echte vragen gehad in mijn comments..
4. Wat is jou grootste mode blunder?
Die kan ik me eigenlijk niet herinneren, ik zie er altijd goed uit.. *kuch*
5. Als je de tijd terug kon draaien welke situatie zou je dan terug willen halen?
Moeilijke vraag, ik denk dat ik nogmaals de eerste date met m’n vriend zou willen meemaken.. Ik ben heel benieuwd wat ik toen allemaal dacht want dat ben ik namelijk vergeten.
6. Voorjaar/Zomer/Herfst/Winter?
Dat maakt niet uit, ik kan van alle seizoenen genieten
7. Wat is jou favoriete snoep?
Chocolade :)
8. Mislukt er bij jou weleens iets in de keuken?
Jazeker, maar ik probeer dat altijd te verbloemen
9. Over welke cultuur zou jij graag meer te weten komen?
Daar heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht.. ik zou wel eens naar Marokko op vakantie willen, dat is wel een heel andere cultuur.
10.Hoe ben je op mijn blog terecht gekomen?
Doordat jij mijn blog ging volgen.

11.Als je 100 euro vond op straat wat zou je er dan mee doen? Nieuwe kleren kopen, dat doe ik namelijk niet vaak..

En nu is het de bedoeling dat ik zelf 11 vragen bedenk en mensen nomineer… Echter blog ik nog maar zo kort, dat ik pas zelf net kom kijken in hetblogwereldje en nog helemaal niet zoveel beginnende bloggers ken. Daarom houdt deze tag voor mij nu op. Wanneer ik langer blog en meer bloggers volg/ken, zal ik misschien deze Liebster Award alsnog voortzettend, maar nu nog even niet. :)

Mariska, dankjewel!

Deze week dus even een non-food blog, ik heb het heel druk gehad met leren voor mijn tentamen en ik kan natuurlijk ook niet elke week vanalles bakken. Ik ga graag lopend en niet rollend door het leven… Hopelijk volgende week weer een food-blog als ik tijd heb gehad om iets te maken!

One thought on “Liebster Award!

Laat een comment achter!

