Lovely Labels

DSC_1016

Vorige week had Mariska een superleuke winactie op facebook! Ze verloot daar namelijk 2x een pakketje van onwijs schattige labels voor aan een pakje/cadeautje. Ik dacht: “Doe eens gek, ik win toch nooit wat” en besloot mee te doen aan haar winactie. En warempel, de volgende dag kreeg ik een berichtje dat ik gewonnen had! Echt enorm leuk want ik hou ervan om cadeautjes leuk en met zorg in te pakken:)

Nou was het niet alleen leuk om de labels te winnen, het was ook geweldig leuk om ze binnen te krijgen. Ze waren met zorg verpakt en er zat een lief kaartje bij in een prachtig handschrift. Toevallig kreeg ik ze de dag voor mijn tentamen binnen dus ik werd er even helemaal blij van!

DSC_1018

Een korte post dit keer, en weer niet over eten. Maar ik vond dit zo leuk, ik wilde er toch even een kleine post aan wijden. Dankjewel Mariska!

DSC_1015

Wanneer je dit nu niet zo leuk vind om te lezen… Wees niet getreurd! Volgende week komt er weer een recept online en ik ben van plan om deze week nog een cupcakemix van de Xenos uit te proberen en wellicht ga ik ook nog een taart bakken…. Er komt dus weer genoeg lekkers aan om bij weg te kwijlen!

3 thoughts on “Lovely Labels

Laat een comment achter!

