Hotspot: Magnum Pleasure Store Amsterdam

IMG_2855[1]

Vandaag deel ik met jullie een hotspot in hartje Amsterdam. Hoe langer ik in Amsterdam woon hoe meer leuke eettentjes en bakkerswinkeltjes ik ontdek en hoe meer ik er met jullie wil delen. Ik heb er ondertussen al een heel aantal bezocht, maar echt goede foto’s heb ik niet, want meestal heb ik mijn camera niet bij elk tripje naar het centrum mee. En stiekem gaan we vaker naar het centrum dan we zelf denken. Maar deze wilde ik jullie toch niet onthouden; De Magnum Pleasure Store!

Sinds twee weken ongeveer ligt er écht in hartje Amsterdam op het Rembrandtplein een Magnum Pleasure Store. Vorig jaar lag de Pleasure Store in Londen en dit jaar is hij verhuisd naar Amsterdam. Het is een concept store, hij ligt er dus maar voor een korte periode en in ons geval is dat in de zomer.

IMG_2850[1]

Goed, wat is er nu zo speciaal aan deze hotspot zul je denken… Dat zal ik je uitleggen: je customized hier je eigen Magnum! Jaahaaa, dat hoor je goed :) Bij binnenkomst kies je eerst een basislaagje chocolade voor je Magnum. Dit wordt doorgegeven via een iPad aan de mensen achter de bar. Daar wordt je begeleid in het maken van je Magnum. Je kiest drie verschillende toppings voor je Magnum. En dat kan vanalles zijn: zeezout, karamelblokjes, crunch, bitterkoekjes, speculaas, frambozensuiker, lavendel, kokos, pecannoten, je kunt het zo gek niet bedenken! Daarna wordt je meegenomen naar de dompelbaden voor de Magnums. Eerst wordt een naakte Magnum gedompeld in de chocolade van jou keuze, daarna wordt de topping er aan beide kanten op gedaan, vervolgens krijg je een drizzle en een chocolade Magnumlogootje om het helemaal af te maken.

IMG_2852[1]

 

En natuurlijk moest ik dit met mijn vriendinnen ook even uitproberen. Klokslag 11 uur, dan opent de Store, stonden wij voor de deur om onze eigen Magnum samen te stellen. Zelf had ik een witte Magnum met karamel, zeezout en frambozensuiker. In mijn keuze ben ik een beetje geholpen door het meisje wat me hielp. De combi was erg lekker, maar er ging wel erg veel zeezout overheen en dat vond ik wat overheersend. Mocht je dus voor zeezout kiezen, zou ik aangeven dat er wat minder overheen mag. Mijn vriendinnen maakten ook exotische combinaties en natuurlijk hebben we van elkaars Magnums geproefd. En ik kan jullie zeggen, voor 3,50 euro heb je echt een heerlijke Magnum! Ik vond dit zelf enorm leuk om te doen.

IMG_2859[1]

Storm dus allemaal naar Rembrandtplein 2 deze zomer, want voor je het weet is hij weer weg! De winkel is open van 12-22 en in het weekend van 11-22. Laat je even weten welke combi Magnum jij maakte?

IMG_2858[1]

3 thoughts on “Hotspot: Magnum Pleasure Store Amsterdam

  1. Pingback: Hotspot: Magnum Pleasure Store Amsterdam | Amsterdam Daily

Laat een comment achter!

